Por norma general los disfraces están confeccionados en materiales sintéticos que le otorgan a los disfraces y accesorios una mayor usabilidad. En algunos casos específicos pueden variar. Puedes consultar toda la información que tenemos al respecto en la columna a la izquierda del producto en la opción "Información del Producto"
Debajo de nuestra imagen aparece un cuadro en el que te decimos qué incluye ese disfraz o complemento. Si tienes más dudas, ampliamos la información en la opción de la columna a la izquierda de la imagen “Información de producto”
Många gånger kan våra officiella leverantörer och tillverkare inte ge oss en tidpunkt då produkterna kommer att finnas tillgänglig. Vi rekommenderar att du ger oss din e-post och berätta det datum då du vill ha produkten så informerar vi dig när den blir tillgänglig.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Många av våra produkter kommer från officiella leverantörer eller specialiserade tillverkare från hela världen. Vi behöver tid för internationell godstransport. Vi strävar efter att skicka din beställning på kortast möjliga tid och anpassas den till det maximala antalet dagar efter leverans som visas på webbsidan.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Du kan enkelt göra din beställning på webbsidan, följa de enkla steg som kommer att guida dig i köpprocessen. Du behöver bara klicka på fliken "KÖP" för den produkt du vill, och den kommer att gå direkt till din varukorg. Du kan fortsätta att lägga i produkter om du vill. När du har allt, ska du bara slutföra köpet. Vi finns till ditt förfogande om du behöver hjälp att göra en beställning.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Du kan välja mellan flera betalningsmetoder, såsom kreditkort, PayPal och banköverföring. Du kan läsa mer om betalningssätt på länken: http://www.funidelia.se/content/32-betalning
Vi kommer försöka se till att du får ditt paket på kortast möjliga tid. Den tiden avser arbetsdagar. Du kan även ange slutdatumet, vid tidpunkten för beställningen.
Vi säljer endast online, vi har inte en butik som du kan besöka. Men vi sänder inom 4 - 5 dagar från Spanien, när produkten är tillgänglig och har alltid en garanti för returer.
Många av våra produkter kommer från officiella leverantörer eller specialiserade tillverkare från hela världen. Vi behöver tid för internationell godstransport. Vi strävar efter att skicka din beställning på kortast möjliga tid och anpassas den till det maximala antalet dagar efter leverans som visas på webbsidan.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Från det ögonblick vi får din beställning, jobbar vi stenhårt för att du ska få din beställning så fort som möjligt. Om du har bekräftat din beställning och det är i tillstånd av "Skickas till Logistik" så är inte möjligt att ändra den. Du kan be om att stoppa beställningen under förutsättning att din beställning inte lämnat lagret.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
När ditt paket skickas, är det inte möjligt att ändra leveransadressen. Du kan kontakta rederiet GLS: 01 8606 200. Om paketet fortfarande väntar på att bli levererat, kommer vi att försöka ändra det.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
När du fått beställningen genereras fakturan automatiskt. Du kan ladda ner den från ditt konto och du kan skriva ut det så många gånger du vill.
Vissa artiklar har en längre leveranstid än 4 - 5 dagar. Det är möjligt att vi väntar på att få din beställning från leverantören. Du kan kontrollera status för din beställning på ditt kundkonto. När du har fått ett e-postmeddelande som anger att din beställning har skickats, kontakta direkt transportföretaget, med den information som vi har skickat till dig via e-post.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Det är möjligt att en eller flera av de markerade objekten inte kan sändas på grund av komplikationer i lagret, till följd av en incident till produkten, eller att vi inte kan begära leveranstiden. Du kan kontakta oss eller placera en ny beställning.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
En nuestra promoción te regalamos el envío si seleccionas un punto de entrega en vez de tu domicilio. Puedes tener más información de la promoción y los envíos en este enlace: http://www.funidelia.es/content/6-envios-y-entregas
På ditt konto kan du kontrollera information om alla de beställningar du har gjort hos oss, inklusive leveransadresser. Du kan också konsultera det bekräftande mailet som vi skickat
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Denna leveranstiden beror på att denna artikeln för närvarande är slut i lager. Vi måste beställa från tillverkaren, vilket har en viss leveranstid.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Denna leveranstiden beror på att denna artikeln för närvarande är slut i lager. Vi måste beställa från tillverkaren, vilket har en viss leveranstid.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Transportföretaget vi samarbetar med, levererar Mån-fre från 9:00 till 17:00. Om du vill ha en viss leveranstid kan du välja en prioriterad leverans vilket du kan välja på vår webbsida.
Leverasföretaget kommer då lämna ett meddelande, så att du kan kontakta dem och hitta ett annat leveranstillfälle.
Några av våra produkter har en längre leveranstid än 4 - 5 dagar. Om beställningen redan har skickats, kontakta leveransföretaget, som vi har informerat dig om i vårt e-mail.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
När du vill göra en förändring, vare sig i storlek eller modell, måste du begära en retur och följa stegen i avsnittet Returer. Efter det kan du göra en ny beställning med den storlek som du önskar.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Självklart! Om produkten inte överträffa dina förväntningar, har du te garanti att skicka tillbaka den. Läs villkoren och hur man gör det i Return avsnittet.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Under returprocessen, kommer vi att informera dig om ditt paket. Vi kommer att skicka dig ett e-mail när vi har tagit emot paketet och meddela när du kommer att återbetalas. Tiden mellan mottagande och återbetalningen försöker vi alltid hålla så kort som möjligt. Endast under Carnaval, jul och Halloween kan det fördröjas något.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Även om vår kvalitetsprocess är noggrann, är det möjligt att vi kan ha förbisett en defekt eller så har vi gjort ett misstag under packningen av din beställning. Låt oss veta via e-mail till: info@funidelia.se så kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt för att lösa felet.
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Es muy sencillo. Únicamente debes seguir el siguiente enlace y te mandaremos una nueva a tu dirección de correo: http://www.funidelia.es/password-recovery
I ditt användarkonto har du ett alternativ som gör att du kan se alla tillgängliga rabattkuponger med sina kod, som du kan använda för din nästa beställning. Du behöver bara ange det på nästa beställning för att dra nytta av rabatten.
Du har rätt enligt Protection Act 15/1999. Naturligtvis kan du ändra, korrigera eller radera den information som du har lämnat. Du kan göra det från ditt kundkonto eller genom att skicka ett mail till oss med din förfrågan till info@funidelia.se
Fortfarande tveksam? Kontakta oss
Skicka oss ett e-mail: Kontaktformulär
Ditt meddelande kommer i de flesta fallen att besvaras inom 24 timmar.